Przed wizytą w obiekcie prosimy o zapoznanie się z Regulaminem
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z jego akceptacją
Przed wizytą w obiekcie prosimy o zapoznanie się z Regulaminem
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z jego akceptacją
Regulamin obiektu Doliva Park w Krynicy Morskiej
I. REZERWACJA
- Rezerwacje dokonywane są telefonicznie lub internetowo, po wcześniejszym zapoznaniu
się z ofertą Doliva Park - Wstępnym potwierdzeniem rezerwacji terminu jest sms zwrotny. W nim zdefiniowany zostaje
numer pokoju, okres pobytu,liczba osób, kwota zadatku z terminem jego płatności. - Wysokość zadatku to 30 procent całkowitego kosztu pobytu
- Od momentu wstępnego zarezerwowania terminu pobytu, nasi Goście mają dwa dni na wpłatę
zadatku na wskazany wcześniej rachunek bankowy. - Rezerwacja traci ważność w momencie braku zaksięgowania kwoty na koncie, do godziny
24.00 dnia upływu terminu wpływu. - Zadatek wpłacany jest za konkretny termin rezerwacji pokoju.
- W przypadku zmiany terminu pobytu z przyczyny leżącej po stronie klienta, który wpłacił zadatek,
Ośrodek zastrzega sobie prawo do anulowania takiej rezerwacji, a wszelkie poniesione przez
niego koszty nie podlegają zwrotowi. Punkt ten również dotyczy zmiany planowanej ilości osób oraz innych świadczeń deklarowanych w chwili dokonania rezerwacji. - W przypadku zmiany terminu rezerwacji po stronie klienta (przed lub w trakcie trwania pobytu)
poniesione koszty nie zostają zwrócone. - Każda wpłata, która wpływa na konto firmowe, związana z zamiarem dokonania przez Państwa
rezerwacji w naszym obiekcie, niezależnie od tytułu samego przelewu, traktowana jest
jako zadatek w myśl rozumienia przepisów prawa. - W miesiącach lipiec i sierpień, minimalny termin rezerwacji to 7 nocy.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie kwestie sporne pomiędzy kontrahentami rozstrzygnie Sąd właściwy względem
firmy dokonującej czynności prawnych w imieniu Doliva Park,
znajdującego się w Krynicy Morskiej. - W odpowiedzi na Państwa zapytania mailowe obiekt zastrzega sobie prawo do przesłania oferty marketingowej na zasadach równej współpracy biznesowej.
II. ZAKWATEROWANIE/OPŁATA ZA POBYT
- Koszt pobytu rozliczany jest w dniu przyjazdu, według warunków ustalonych podczas
dokonywania rezerwacji. - W cenę pokoju wliczony jest koszt śniadania dla każdej zakwaterowanej osoby
będącej gościem Ośrodka. - Warunkiem wydania klucza do pokoju jest okazanie Dowodu Osobistego
osoby, na nazwisko której dokonano rezerwacji oraz uiszczenie całkowitej
zapłaty za pobyt, pomniejszonej o kwotę wpłaconego wcześniej zadatku. - Opłata za pobyt jest bezzwrotna (w tym zadatek).
- Rachunki wystawiamy tylko i wyłącznie na godność osób, które były
gośćmi i które spisane zostały z dowodu osobistego podczas procesu rejestracji. - Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00.
- Doba hotelowa kończy się o godzinie 11.00.
- W przypadku dostępności pokoju możliwe jest wcześniejsze zameldowanie.
- W przypadkach wzmożonej migracji Gości (wymiana turnusów) Ośrodek zastrzega sobie
prawo do późniejszego wydania klucza (nie później jednak niż do godziny 16.00). - W celu uniknięcia nieporozumień, prosimy o wcześniejsze podanie planowanej
godziny Państwa przyjazdu.
III. PARKING
- Goście maja prawo do korzystania z miejsca parkingowego, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
- Parking znajduje się na ogrodzonym terenie Ośrodka, jednak nie jest strzeżony.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody pojazdów spowodowane przez
działania osób trzecich, bądź zdarzeń losowych.
IV. WYŻYWIENIE
- Wszystkim gościom Ośrodka przysługuje śniadanie, które są wliczone w cenę pokoju.
- Śniadanie rozpoczyna się o godzinie 9.00 i trwa do godziny 11.00.
- Śniadanie jest w formie bufetu. Bufet organizujemy dla grupy od 10 osób.
- Obiadokolacja rozpoczyna się o godzinie 15.00 i trwa do godziny 17.00.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz wynoszenia pożywienia poza obręb Jadalni.
V. INFORMACJE OGÓLNE
- Cisza nocna rozpoczyna się o godzinie 22.00.
- Cisza nocna kończy się o godzinie 6.00.
- Osoby zakłócające spokój podczas trwania ciszy nocnej, zobowiązane są do niezwłocznego opuszczenia Ośrodka, po uprzednim upomnieniu przez pracowników (wszelkie koszty nie zostają zwrócone).
- W Ośrodku istnieje możliwość pobytu ze zwierzętami, za które pobierana jest opłata, według obowiązującego Cennika.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za dzieci przebywające na posesji bez opieki osób dorosłych.
- Powinny one pozostawać pod stałą opieką rodziców lub opiekunów.
- Wszelkie wady, jak również szkody zastane w pokoju, osoba wynajmująca, zobowiązana jest zgłaszać w przeciągu jednej godziny od momentu otrzymania klucza.
- Osoba legitymizująca się Dowodem Osobistym, spisanym podczas procesu zakwaterowania ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie jak również przez osoby trzecie w udostępnionym pokoju.
- W Pokoju znajduje się pościel. Istnieje możliwość wymiany pościeli, jednak po okresie nie krótszym niż 1 tydzień od dnia przyjazdu.
REGULAMIN PLACU ZABAW
- Plac zabaw to ogólnie dostępny teren służący zabawie, rekreacji i wypoczynkowi.
- Urządzenia na placu zabaw przeznaczone są dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
- Dzieci do 7 roku życia mogą korzystać z placu zabaw jedynie pod opieką rodziców
- Korzystanie z poszczególnych urządzeń powinno być dostosowane do rozwoju psychofizycznego dziecka.
- Oceny musi dokonać dorosły opiekun dziecka.
- Zabrania się:
- Niszczenia urządzeń zabawowych
- Zaśmiecania terenu
- Korzystania z zabawek niezgodnie z ich przeznaczeniem
- Rodzice, bądź opiekunowie przez nich wyznaczeni ponoszą wszelką odpowiedzialność
prawną i materialną za szkody wyrządzone przez dzieci będące na terenie placyku zabaw.
REGULAMIN SALI ZABAW
Dla bezpieczeństwa najmłodszych i tych trochę starszych przygotowaliśmy regulamin, który obowiązuje na terenie Sali Zabaw „Kids Club:
- Sala Zabaw przeznaczona jest dla dzieci od 0 do 12 lat.
- Wstęp na Salę Zabaw jest płatny dla osób niebędącymi gośćmi hotelowymi. Szczegółowy koszt zabawy określony jest w cenniku znajdującym się w Sali.
- Dzieci w wieku od 0 do 3 lat mogą korzystać z konstrukcji zabawowej wyłącznie pod opieką rodziców.
- Rodzice mogą przebywać w Sali Zabaw wraz z dziećmi lub po uzgodnieniu z personelem pozostawić dziecko pod opieką personelu Sali.
- Dzieci mogą wejść i wyjść z terenu Sali Zabaw tylko pod opieką rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
- Buty i wierzchnie ubranie pozostaje w szatni, na Salę Zabaw dzieci wchodzą w skarpetkach.
- Na salę opiekunowie wchodzą bez obuwia lub w ochraniaczach, podyktowane jest to zachowaniem czystości na Sali Zabaw.
- Na teren sali nie wnosimy jedzenia ani picia. W Sali Zabaw wolno spożywać tylko produkty zakupione w barze. Jemy i pijemy tylko przy stolikach.
- Rodzic/opiekun jest odpowiedzialny za dopilnowanie, aby wszystkie zabawki i zawartość kieszeni dzieci pozostały poza Salą Zabaw. Prosimy także o zdjęcie łańcuszków, kolczyków oraz innych ozdób mogących stanowić potencjalne niebezpieczeństwo dla bawiących się w Sali Zabaw.
- Właściciel Sali Zabaw nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub krzywdy powstałe w związku z niezgodnym z regulaminem używaniem Sali Zabaw. Wszelkie roszczenia zgłoszone po wizycie lub zabawie uznane zostaną za nie powstałe na Sali Zabaw.
- Właściciel Sali Zabaw nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób i dzieci nie przestrzegających regulaminu.
- Za rzeczy pozostawione w Sali Zabaw właściciel Sali Zabaw nie ponosi odpowiedzialności.
- Na terenie Sali Zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu.
- W razie wątpliwości, sprawy nie rozstrzygnięte w niniejszym regulaminie należy skonsultować z obsługą Sali Zabaw.
- W trosce o zdrowie naszych najmłodszych klientów, zabrania się przebywania w bawialni dzieci lub dorosłych będących nosicielami chorób zakaźnych, infekcji wirusowych i bakteryjnych.
Obowiązkiem rodziców (opiekunów) jest poinformowanie personelu sali zabaw o schorzeniach i niesprawnościach dziecka, np. astma, epilepsja, zaburzenia słuchu itp. - W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych lub wypadków w Sali Zabaw, w których zostanie pokrzywdzone dziecko bądź opiekun, należy ten fakt bezzwłocznie zgłosić w formie pisemnej najlepiej z opinią lekarską w naszej placówce.
- Na sali zabaw „Kids Club" zabrania się:
- a) wspinania po zewnętrznych i wewnętrznych ścianach (siatkach) konstrukcji zabawowej.
- b) skakania ze zjeżdżalni.
- c) wchodzenia pod prąd na zjeżdżalnie.
- d) wchodzenia na obszary, które są wyłączone z zabawy np. obszar obok konstrukcji.
- e) niszczenia konstrukcji, zabawek lub elementów wystroju.
- f) wnoszenia jedzenia i napojów do strefy zabaw.
- g) rzucania piłeczkami.
- h) jedzenia, żucia gum oraz picia podczas zabawy - grozi zadławieniem.
- Personel może odmówić przyjęcia dzieci, które sprawiają problemy wychowawcze i stanowią zagrożenie dla innych dzieci.
- Obsługa Sali Zabaw zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia kolejnego dziecka na Salę, w sytuacji w której, większa niż aktualna liczba klientów na sali, zagraża ich komfortowi i bezpieczeństwu.
- Za szkody spowodowane przez dziecko odpowiadają rodzice/opiekunowie.
- Na Sali Zabaw robione są zdjęcia, które później mogą być umieszczone na naszej stronie internetowej i facebooku.
- Salę można zarezerwować w celu zorganizowania przyjęcia urodzinowego, imprezy okolicznościowej itp.
- Rodzic/opiekun wpuszczający dziecko na teren Sali Zabaw oświadcza, że zapoznał się z regulaminem Sali Zabaw. Wejście na salę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.